Takie coś znalazłem kilka dni temu na moim ulubionym forum dyskusyjnym.
Boks o rozmiarze 728×90, zajęty przez jedną reklamę. A w środku, oprócz głównego odnośnika („tytuł” linka), również kilka linków do innych podstron w serwisie.
Ciekawe jak to się klika — spodziewam, że lepiej, bo jest więcej klikalnych elementów, a dodatkowo mogą one lepiej kierować ruch tam, gdzie ludzie chcą pójść. Ktoś może chcieć poczytać o gwarancji, ktoś inny o montażu, a ktoś inny od razu pójść do oferty.
Spojrzałem w kod, nie ma tu żadnych cudów, to zwykła jednostka wygenerowana w panelu. Zresztą nawet mając możliwości zmiany wyglądu jednostek customowym kodem AdSense dla treści, nie bylibyśmy w stanie tak tego zrobić.
Widziałem to już kilka razy, ale tylko na tym jednym forum.
Z pewnością poszerza to zainteresowanie taką reklamą, dokładnie jak piszesz. Ciekawe rozwiązanie, muszę zobaczyć w kreatorze aby coś podobnego sobie wygenerować 🙂
Też to widziałem już kilka razy i tylko w jednostce 728×90 z jedną reklamą.
AdSense testuje co jakiś czas różne układy. Myślę, że takie linki dają stronom, które w konfiguracji kampanii AdWords zaznaczyły opcję „Rozszerz moje reklamy o linki do sekcji mojej witryny” i mają wysoki scoring.
Też szedłem tropem „linków witryny”, ale w jednym z obejrzanych przypadków te linki w reklamie nie pokrywały się z tym, co było widoczne w wynikach wyszukiwania.